Online Randevu Hizmeti Hakkında
Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizden hizmeti öncelikli hale getirmek çok kolay!
Sepaş Enerji’de gerçekleştirmek istediğiniz işlemler için önceden randevu alabilirsiniz.
Nasıl randevu alabilirim?
Web sitemizde bulunan Online İşlemler menümüz, Sepaş Cebinde mobil uygulamamız veya 444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimiz üzerinden randevunuzu oluşturabilirsiniz.
Hangi işlemler için randevu alabilirim?
Aboneliğinizle ilgili tüm işlemleriniz için randevu oluşturabilirsiniz.
Ancak aboneliğinizle ilgili birçok işlemi Müşteri Hizmetleri Merkezlerimize uğramadan Çağrı Merkezimiz, Web Sitemizde bulunan Online İşlemler menümüz ve Sepaş Cebinde mobil uygulamamız aracılığıyla da halledebileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Randevu aldıktan sonra herhangi bir işlem yapmam gerekir mi?
Hayır, herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Oluşturduğunuz randevunuzla ilgili bilgiler cep telefonunuza kısa mesaj olarak gönderilir.
Randevu değişikliği ya da iptali yapabilir miyim?
Oluşturduğunuz randevunuzla ilgili iptal veya gün/saat değişikliği gibi işlemleri randevunuzu oluşturduğunuz kanal üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri Merkezimizde işleminiz yarım kaldıysa müşteri temsilcimiz aracılığıyla kendinize uygun bir tarih ve zaman aralığı için yeni randevu oluşturabilirsiniz.
Hangi müşteri hizmetleri merkezinden randevu alabilirim?
Randevu seçeneği Müşteri Hizmetleri Merkezimiz arasında değişkenlik gösterebilmektedir. Randevu ekranımız, randevuya uygun olan hizmet merkezimizi seçenek olarak gösterecektir.
Randevudan kaç dakika önce müşteri hizmetleri merkezinde olmam gerekir?
Randevu saatinizden 5 dakika önce, randevu aldığınız Müşteri Hizmetleri Merkezimizde gerekli evraklarınızı önceden hazırlayarak bulunmanız yeterlidir. Gerekli evraklara web sitemizde yer alan abonelik işlemleri menümüzden ulaşabilirsiniz.