1. Kurumsal Yaklaşım
Sepaş Enerji olarak, kişisel verilerinizin mahremiyeti ve güvenliğine önem veriyoruz. Bu bilinçle konu hakkındaki en güncel yasal düzenlemeleri sürekli olarak takip ederken mevzuatın öngördüğü tüm tedbirleri alarak yasal haklarınızın en üst düzeyde korunuyor olduğundan emin olmak istiyoruz. Bu hakların sizin tarafınızdan da biliniyor olmasına gösterdiğimiz özen gereğince, “www.sepas.com.tr” web sitemizdeki kişisel verilerin korunması ve işlenmesi politikası ile bu aydınlatma metnini dikkatlice okumanızı talep ve rica ederiz.
2. Dayanak
Aydınlatma yükümlülüğüne ilişkin bu metin Türkiye Cumhuriyeti Anayasası’nın 20/3. maddesinde belirtilen temel haklar başta olmak üzere, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 10. maddesi ile 10.03.2018 tarih ve 30356 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ” hükümlerine ve kişisel verilerin korunması alanını düzenleyen ilgili tüm mevzuat hükümlerine dayanarak hazırlanmıştır.
3. Veri Sorumlusu
Sakarya Elektrik Perakende Satış A. Ş.
Şirket Merkez Adresi: Yahyakaptan Mah. Şevval Sk. No:4/1 İzmit / Kocaeli
4. İşlenen Kişisel Verileriniz
Kimlik Verileri
Kimlik fotokopisi, ehliyet fotokopisi, plaka no, ad, soyad,, cinsiyet, doğum tarihi, doğum yeri, anne adı, baba adı, TC kimlik numarası, vergi numarası, SGK numarası, yeni kimlikler için kimlik id numarası, Türk vatandaşı olmayan kişiler için pasaport numarası veya uluslararası geçerliliği olan muadili belge numarası, göç idaresi tarafından verilmiş bulunan geçici kimlik ve vergi numarası, ikamet izni müracaat belgesi, oturma izin belgesi, çalışma izni
belgesi, medeni durum, imza, vasi belgesi.
Finans Verisi
Banka hesap/IBAN bilgisi, fatura verileri ve bilgileri, fatura tutarı ve son ödeme bilgisi, ortalama fatura tutarı, son 12 ayda ödemediği fatura adedi, son 12 ayda ödemediği toplam fatura tutarı, alacaklar toplamı, birikmiş borcu, aktif enerji tüketim bedeli, müşteri tüketimleri, sayaç bilgileri, gelir durumu, tahsilat bilgisi, varsa talimatlı banka bilgisi, sözleşme bilgileri, güvence bedeli borcu/alacağı,
malvarlığı bilgisi (tapu kaydı vs.), tapu kaydı fotokopisi.
Risk Yönetimi
Finansal profil bilgisi, kredibilite puanı, ödenmemiş/gecikmeli ödeme sayısı, tutarı, enerji kesim adedi, teminat düzeyi, findeks bilgileri gibi kredibilite
oluşturulabilecek bilgiler.
Mesleki Deneyim Verisi
Meslek odası sicili, meslek bilgisi, eğitim seviyesi, mezun olduğu okullar, iş tecrübeleri.
Pazarlama Verisi
Yararlanılan kampanyalar, kampanya verileri, promosyon ürünler, yeni ürünler, indirimli fiyat bilgisi.
İletişim Verileri
Telefon numarası, açık adres bilgisi (ev ve iş adresi), e-posta adresi.
Hukuki İşlem Verisi
Davaya cevap dilekçesi, süre uzatım dilekçesi, istinaf/temyiz dilekçesi, deliller, dava ve/veya icra takibi başlangıç tarihi, dava ve/veya icra takibi dosya numarası (esas-karar no. vb.), dava ve/veya icra takibi konusu, dava ve/veya icra takip değeri, dava ve/veya icra masraf makbuzları, ödeme/icra emri, aciz vesikası, ihtarname/ihbarname, adli mercilerden gelen evraklar, müzekkere cevabı, tebligat, adli/idari yargı ilk derece ve üst derece mahkemesi kararları, sözleşmeler, imza sirküleri/beyannameleri, aydınlatma ve açık rıza metinleri, fatura, vekâletname, Vasi belgesi, vasi belgesi, veraset ilamı,
Müşteri İşlem Verisi
Abone/sözleşme/sözleşme hesap numarası, sözleşme numarası, talep numarası, müşteri/muhatap numarası, sayaç seri numarası, tesisat numarası.
Fiziksel Mekân Güvenliği Verisi
Kamera kayıtları.
Görsel ve İşitsel Veri
Şirketimiz web sitesi veya Sepaş Cebinde uygulaması üzerinden Çağrı Merkezi kanalıyla yapılan görüntülü görüşme kayıtları, arama yapıldığında çağrı merkezi aracılığıyla ses kayıtları, kişinin fotoğrafı, fotoğraf (ev-işyeri-araç).
Dernek Üyeliği Verisi
Dernek üyelikleri.
İşlem Güvenliği Verisi
Web site ziyaretinde IP adresi, konum bilgisi, çerezler, log kayıtları, dijital iz verisi.
Sağlık bilgileri
Sağlık bilgisi, engelli sağlık kurulu raporu belge numarası, tarihi, geçerlilik süresi ve raporun alındığı sağlık kurumu, kişinin engellilik oranı.
Diğer
Tüketim verisi, tüketim ekstreleri, tüketim noktası, tahliye tarihi, faturalamaya esas endeks/okuma bilgileri, günlük/yıllık tüketim bilgisi, tüketici grubu, tekil kod, EIC kodu (enerji tanımlama kodu), sayaç ve ölçüm sistemi bilgileri, DASK poliçe numarası, yapı kullanma izin belgesi, faturalamaya esas endeks ve okuma bilgileri, talimatlı banka bilgisi, meslek, elektrik fatura sureti, sektör, çocuk sayısı, hangi sosyal medya mecralarını kullandığı, özel sigortası olup olmadığı, evli ise eşinin çalışıp çalışmadığı durumu ve eşinin mesleği, özel sağlık sigortası, çalışan sayısı, hobiler, ilgi alanları, spor kulüpleri taraftarlığı bilgisi gibi segmentasyon için gerekli demografik, ekonomik ve davranışsal veriler, EPDK şikâyeti ve her türlü müşteri şikâyeti esnasında sorunun anlaşılması için müşteri tarafından paylaşılabilecek kişisel veriler, abone grubu (mesken-ticarethane, sanayi), tarife (ulusal tarife-serbest tüketici), müşteri tipi (B2B, B2C), bölge, abonelik başlangıç tarihi, abonelik bitiş tarihi, şikâyet bilgileri, alacaklar tutarı, iletişim izni verilip verilmediği, tapu, araç, banka hesap sorgu sonucu, işyeri sorgu sonucu, kullanım hakkını ispata yarayan bilgi ve belgeler, emeklilik belgesi, gazi, şehit yakını tanıtım kartı, şehit/gazi/muharip/malul maaşı bağlandığına ilişkin belge, elektrik tüketim destek bilgisi, su kullanma izin belgesi.
5. Kişisel Verilerinizin İşlenme Amaçları
Şirketimizden elektrik hizmeti almanız sürecinde işlenen yukarıda belirtilen kategorilerde yer alan kişisel verilerinizin aşağıdaki amaçlarla sınırlı olarak işleniyor olduğunu bilginize sunarız:
a) Şirketimizde fiziki güvenliğin sağlanması amacıyla ve özellikle;
• Fiziksel Mekân Güvenliğinin Temini
· Şirketimiz ortak alanlarında oluşabilecek olası olumsuzluklar ile güvenlik ihlallerini giderebilmek için kamera kayıtlarının tutulabilmesi,
b) Müşterilerimizin hizmet alımı ile ilgili yürütülen her türlü sürecin yönetimi / takibi amacıyla ve özellikle;
• Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
· Çeşitli kanallardan (Çağrı Merkezi, Online, Mobil Uygulama (Sepaş Cebinde), Uzaktan Görüntülü Görüşme Yoluyla, Direkt Satış, Kanal Satış, vb.) Müşteriye elektrik tedarik hizmeti verilebilmesi,
· Portföyümüze yeni müşterilerin dâhil edilebilmesi veya taahhüdü biten müşterinin taahhüdünün yenilenebilmesi,
· Ziyaret gerçekleştirebilmesi, fiyat tekliflerinin hazırlanması,
· Kurumsal Satış Faaliyetlerinin yönetimi,
• Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi
• Mal/Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi
· Sayaç okuma yapılarak hizmete ait sayısal verilerin üretilebilmesi,
· Fatura düzenlenebilmesi, müşteriye iletilebilmesi ve tahsilat sürecinin yönetilebilmesi,
· Sözleşme bilgilerinin EPİAŞ (Enerji Piyasaları İşletme A.Ş.) kaydı öncesi teyit edilebilmesi,
· Elektrik Piyasası mevzuatında düzenlenen yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi,
· İndirim hakkı bulunan tarife gruplarına ilişkin abonelik işlemi yapılabilmesi ve/veya EPDK mevzuatı uyarınca tüketicinin korunması kapsamında yapılmış olan düzenlemelerin uygulanabilmesi,
· Elektrik tüketim desteği ödemelerinin gerçekleştirilmesi,
· Uzlaştırma dönemi bazında bölgede bulunan Lisanssız Üretim Yönetmeliği’ne tabi müşterilerin fatura tutarlarının hesaplanarak bilgilendirilmesi ve fatura tutarlarının bildirilebilmesi,
· Fatura kesebilmek için mevzuat tarafından belirtilen tüm gerekliliklerin yerine getirilebilmesi,
· Müşteri kaydının yapılabilmesi için Sayaç Kabul Kontrol Yönetimi Süreci,
· Bayi hak edişlerinin hesaplanması ve ödenmesi,
• Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerin Yürütülmesi
· Sözleşmenin sona ermesi durumunda fesih ve gerekli işlemlerin yapılabilmesi ve varsa güvence bedeli iadesinin yapılabilmesi, varsa müşterinin yararlanacağı kampanya ile ilgili 3. kişiyle işbirliği yapılması halinde kampanya faydalarının sağlanabilmesi,
· Ticari kalite tazminatlarının hesaplanabilmesi,
· Tarife değişimi ve güncelleme,
· Teminat güncelleme takip ve bildirimi,
· Son kaynak müşterilerin takip ve bildirim yönetimi,
• Talep / Şikâyetlerin Takibi
· Müşteri talep, öneri, itiraz ve şikâyetlerinin yönetimi,
· EPDK üzerinden gelen müşteri şikâyetlerinin yönetimi,
· Müşteri taleplerinin yönetimi,
· Talep ve şikâyetlerin takibi,
• Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
· İletişim kurulabilmesi, hizmetin niteliği gereği yapılması gereken bildirimlerin yapılabilmesi, ödeme bildirimi iletilebilmesi,
· Bu hizmet kapsamında müşteriye sms veya e-posta ile bilgi verilebilmesi,
· İletişim bilgi güncellemelerinin yapılabilmesi,
· Müşteriden gelen talep doğrultusunda kişisel verilerde değişiklik veya güncelleme yapılabilmesi,
· Sanayi sicil belgesinin geçerlilik süresinin güncellenebilmesi,
· Farklı ödeme günleri talep eden müşterilerimizin taleplerinin karşılanması,
· Bayilik sözleşmelerinin gereklerinin yerine getirilebilmesi,
• Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
· Hizmet kalitesinin artırılması amacıyla müşteri memnuniyeti araştırmasının yapılabilmesi ve sonuçlarının analiz edilmesi,
· Hizmet kalitesinin artırılması amacıyla seçilecek çağrı merkezi kayıtlarının metne dökülerek analiz edilmesi suretiyle müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik aksiyonların alınması,
• Firma/Ürün/Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi
· Kullanım alışkanlıklarının tespiti ve buna yönelik yeni imkân ve kampanyaların tarafınıza iletilebilmesi,
· Müşteri deneyim ve taleplerinin takip edilebilmesi, düzenlenebilmesi ve iyileştirebilmesi,
· Müşterilerimizin segmente edilebilmesi ve her segmentteki müşteri grubu için ihtiyaçların belirlenip özel tekliflerin hazırlanabilmesi,
· Herhangi bir sebeple müşteri olma vasfını kaybeden eski müşterilerimizin segmente edilebilmesi,
• Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi
· Şirketimizin hâlihazırda kendi ve üçüncü şahıslar ile birlikte yürüttüğü kampanyalar ile önümüzdeki dönemde yürütebileceği tüm kampanyaların müşterilerimize sağlayacağı faydayı da gözetebilecek şekilde hayata geçirilebilmesi, müşterilere bilgi verebilmek amacıyla iletişime geçilebilmesi, müşterilerimizin kampanyadan istifade edebilmesi için randevu alınarak adreslerine sözleşme ve/veya cihaz vb. kurulumu için gidilebilmesi,
· Kampanya hedefi ve fizibilitesinin hesaplanabilmesi ile kampanya gerçekleşen raporunun hazırlanabilmesi,
· Kampanyadan yararlanmaya hak kazanan müşterilerimizin ödülden yararlanmasının sağlanabilmesi ile segmente edilmiş müşterilerimize hediye gönderiminin gerçekleştirilebilmesi,
· Reklam, tanıtım, sosyal sorumluluk projeleri ile görüşme, röportaj, video ve fotoğraf çekimi, sponsorluk ve etkinliklerde bulunulabilmesi,
• İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması ve Değerlendirilmesi
· Portföyümüzde yer alan her bir müşterinin kar/zarar durumuna göre aksiyon alınabilmesi,
· Satış gücü performans değerlendirmesi yapılabilmesi,
· Talep tahmin, hata oranlarının ve dengesizlik maliyetlerinin azaltılabilmesi,
· Standart gereği sertifikasyonun sağlanabilmesi için akredite olmuş bağımsız firmalar tarafından denetim gerçekleştirilmesi, Türkak’a raporlanarak sonuçların tarafımıza bildirilebilmesi,
• İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
· Sosyal medya, whatsapp, web portal, Google, çağrı merkezi gibi iletişim araçları vasıtasıyla üyelik/abonelik öncesi soruların yanıtlanması, şikâyetlerin yanıtlanabilmesi ve müşteri veya müşteri adayı tarafından istenilen bilgilerin paylaşılabilmesi, ihtiyaç duyulabilecek hesaplamaların yapılabilmesi,
· Ürün-hizmet tanıtımı, bilgilendirme, reklam, kampanya, bülten gönderimi, tarife ve diğer faydaların sunulması, strateji belirlenmesi ve ölçülmesi gibi pazarlama aktiviteleri ile tüketici tercihlerinin analizinin yapılması ve bu amaçla iletişime geçilebilmesi,
• Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi
· 5651 sayılı kanun gereğince log kayıtlarının tutulması ve internet alışkanlıklarının çerezler aracılığıyla takip edilebilmesi,
• İç Denetim/ Soruşturma /İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi
· İç denetimlerin yönetimi,
• Risk Yönetim Süreçlerinin Yürütülmesi
· Alacak yönetimi,
· Teminat yönetimi,
· Borç bilgisinin araştırılması,
• Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi
· Fazla tahsilatın geri ödenmesi,
· Vergi beyannamelerinin ödenmesi,
· B-trans ve GİB aktarımları,
· Sözleşme vergi kontrolü ve ödemelerinin yönetimi,
· Mutabakatların yapılması,
· Gelen-Giden Evrak Yönetimi,
• Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi
• Hukuk İşlemlerinin Takibi
· Davaların takip edilmesi ve sonuçlandırılması,
· Hukuki görüş taleplerinin yanıtlanması,
· İcra takip süreçlerinin yürütülmesi,
· Kişisel Veri Yönetim Sürecinde Aydınlatma ve Açık Rıza onaylarının alınabilmesi,
• Yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi,
• Mahkemelerden gelen yazılara yanıt verilmesi,
• EPDK düzenli raporlamaları.
6. Kişisel Verilerinizin Aktarılması İle İlgili Hususlar
Bu metnin 4. maddesinde sayılan kişisel verileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 5/2 a, c, ç, e, f bentleri ile 8/2 maddesinde belirtilen “kanunlarda öngörülmesi, sözleşmenin kurulması veya ifası, hukuki yükümlülüğün yerine getirilebilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması, veri sorumlusunun meşru menfaati” kapsamında aktarılmasını gerektiren sebeplerle sınırlı olmak üzere kanundaki istisna hükümleri uyarınca;
a) Şirketimizin yasalar karşısındaki yükümlülüklerini ifa edebilmek amacıyla, mevzuatlardan veya sözleşmeden kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesine yönelik olarak, Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu, Kimlik Bildirme Kanunu, Vergi Usul Kanunu, Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun, Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında Yönetmelik ve bunlarla sınırlı olmamak üzere diğer mevzuat hükümleri izin verdiği ve gerektirdiği ölçüde ilgili kurum veya kuruluşlar ile Kişisel Verileri Koruma Kurumu, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu, Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığı, Vergi Daireleri, Sosyal Güvenlik Kurumu, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, DASK, PTT, bankalar, İleti Yönetim Sistemi, alacak takip, arama, tahsilat hizmeti alınan firmalar ile tahsilat hizmeti alınan firmaların denetimi amacıyla sözleşme akdedilen denetim firmaları, Emniyet Genel Müdürlüğü ve sair kolluk kuvvetleri, Mahkemeler, EPİAŞ, TEİAŞ, EÜAŞ, elektrik kesme işlemi için müşterimizin bulunduğu bölgedeki dağıtım şirketine, talep halinde mevzuat çerçevesinde belediyeler, adli merciler, icra daireleri vb. kamu kurumlarına; Elektrik Piyasası Mevzuatları kapsamında sözleşme akdedilmek suretiyle çağrı merkezi hizmeti alınan üçüncü kişilere aktarılmaktadır.
b) Hukuki haklarımızın kullanılabilmesi açısından olası bir yargılamada ihtiyaç duyulabilecek kişisel verileriniz, avukatlarımız ve adli/idari merciler ile paylaşılabilecektir.
İstisna hükümlerine dahil olamayabileceği değerlendirilen noktalarda ise;
c) Müşterilerimizin daha sağlıklı hizmet alabilmesi amacıyla ve Şirketimizin hâlihazırda üçüncü şahıslar ile birlikte yürüttüğü kampanyalar ile önümüzdeki dönemde yürütebileceği tüm kampanyalar dâhilinde “TC kimlik numarası, ad soyad ve iletişim” bilgileriniz, sözleşme ilişkisinde olduğumuz/olacağımız anket ve araştırma şirketleri, SMS ve mailing hizmeti veren şirketler, GSM şirketleri, müşteri memnuniyet araştırma şirketleri, danışmanlık şirketleri gibi üçüncü kişilerle; kampanya partneri olan ve müşteriye fayda sağlamaya yönelik sözleşme ilişkisi kurulmuş/kurulacak olan üçüncü kişilerle aktarılmasını gerektiren sebeplerle sınırlı olmak üzere paylaşılabilecektir.
d) Danışmanlar ve denetimciler dâhil olmak üzere danışmanlık hizmeti aldığımız üçüncü kişiler, enerji mevzuatı kapsamında destek hizmeti alınan firmalar, Şirketimizin iştirakleri, ana hissedarı, ana hissedarının iştirakleri ve bağlı olduğu risk grubundaki şirketler, pay satışı kapsamında muhtemel alıcılar, sözleşme kapsamında tercüme hizmeti alınan firmalar, yetkili bayi, arşiv şirketleri, kargo gönderim şirketleri, sms/mail gönderim şirketleri, fatura hizmeti veren firmalar, aramaların yapılabilmesi ve karşılanabilmesi için çağrı merkezi şirketleri, müşterilerle iletişime geçebilmek için sosyal medya hizmeti veren firmalar vb. anlaşmalı olduğu hizmet sağlayıcılar ve iş ortakları ile aktarılmasını gerektiren sebeplerle sınırlı olmak üzere paylaşılabilecektir.
e) Fiziki veya dijital arşiv hizmeti alınan, teknik ve idari altyapı ve elektronik sistemlerin kurulması, geliştirilmesi, bakımına yönelik hizmet alınan üçüncü kişilere, işin gerektirdiği ölçüde ve aktarılmasını gerektiren sebeplerle sınırlı olmak üzere aktarılabilmektedir.
7. Kişisel Verilerinizi Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel verilerinizi,
a) Abone olmak için başvurunuz sırasında müşteri hizmetleri merkezlerimizde sözlü/yüz yüze ve fiziken, web sitemizde doldurduğunuz başvuru da dahil her türlü form aracılığıyla elektronik ortamda, online mesajlaşma portalları (push web, web chat vb.), mobil uygulama yoluyla, güvenlik kamerası, telefon, e-posta, faks, Şirketimiz web sitesi veya Sepaş Cebinde uygulaması üzerinden Çağrı Merkezi kanalıyla yapılan görüntülü görüşme dahil çağrı merkezi aracılığıyla, yetkili bayi aracılığıyla, şirketimizin sosyal medya hesapları, whatsapp, SMS, web sitesi çerezler, kimlik paylaşım sistemi, adres paylaşım sistemi, EPİAŞ, EPDK, mahkemeler ve diğer kamu kurumları aracılığıyla topluyoruz.
b) Hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek için bize iletilen hukuki belge ve tebligatlar vasıtasıyla topluyoruz.
Kişisel verilerinizi işlememizin hukuki sebebi, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 5/2 a, c, ç, e bentlerinde belirtilen “kanunlarda öngörülmesi, sözleşmenin kurulması veya ifası, hukuki yükümlülüğün yerine getirilebilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması” kapsamında kanundaki istisna hükümleri ile istisna hükümlerine dâhil olamayabileceği değerlendirilen noktalarda ise aynı kanunun 5/1 hükmünde belirtilen açık rıza ilkesine dayanıldığını belirtmek isteriz.
8. İlgili Kişi (Veri Sahiplerinin) Hakları
Talebinizi, “www.sepas.com.tr” adresinde örneği bulunan “İlgili Kişi Başvuru Formu” nu doldurmak suretiyle, kimliğinizi ispat etmeniz kaydıyla, Şirket merkez adresimiz olan Yahyakaptan Mah. Şevval Sokak No:4/1 İzmit/Kocaeli adresine veya “sepas@hs03.kep.tr” kayıtlı elektronik posta (KEP) adresimize güvenli elektronik imzanız veya mobil imzanız ile, ya da tarafınızca Şirketimize daha önce sözleşme ile ve/veya iletişim güncelleme formu ile bildirilen ve sistemimizde kayıtlı bulunan elektronik
posta adresiniz kanalıyla kvk@sepas.com.tr adresine göndererek aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz;
· Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
· Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
· Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
· Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
· Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
· Kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
· Düzeltme, silme veya yok etme taleplerinizin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
· İşlenen kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda bu sonuca itiraz etme,
· Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız durumunda zararın giderilmesini talep etme.
Şirketimiz, başvurunuzda yer alan talepleri, KVK Kanunu’nun 13. maddesine uygun olarak, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kurulca belirlenen tarifedeki ücret alınabilir. Başvurunun, Şirketimizin hatasından kaynaklanması halinde alınan ücret tarafınıza iade edilir.
Kişisel verilerimin işlenmesi ile ilgili tüm detayların anlatıldığı toplam 8 (sekiz) madde olarak tarafıma bildirilmiş bulunan bu aydınlatma metnini özgür iradem ile anlam ve sonuçlarını kavrayacak şekilde okuyup anladığımı ve bu konuda tarafıma gerekli tüm bilgilendirmenin yapılmış olduğunu beyan ederim.