Görüntülü İletişim Merkezi

Görüntülü İletişim Merkezi Hakkında

Görüntülü Görüşme ve İşaret Diliyle Görüntülü Görüşme seçenekleri olan Görüntülü İletişim Merkezi’mizde müşterilerimiz; abonelik ve fatura işlemleri için çağrı merkezi temsilcilerimizle iletişim kurup işlemlerini halledebilecek.



Hangi işlemler için Görüntülü İletişim Merkezi’ni kullanabilirim?

Abonelik ve fatura işlemleri için Görüntülü İletişim Merkezi’ni kullanabilirsiniz.

 

Hangi Saatlerde Kullanabilirim?

Görüntülü İletişim Merkezi’nden hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında hizmet alabilirsiniz.

 

Nasıl Görüntülü Görüşme Yapabilirim?

Görüntülü İletişim Merkezi’ne ulaşmak için;  www.sepas.com.tr web sitesi veya Sepaş Cebinde mobil uygulamasından Görüntülü İletişim Merkezi hizmetine tıklayarak erişim sağlayabilirsiniz. ‘Görüntülü Görüşme Başlat’ veya ‘İşaret Diliyle Görüşme Başlat’ seçeneklerinden birini seçerek, tercih ettiğiniz iletişim türüne göre çağrı merkezi temsilcisine bağlanabilir ve işlemlerinizi karşılıklı video görüşmesi yaparak gerçekleştirebilirsiniz.