Faturamı nereden ödeyebilirim?
Sepaş Cebinde mobil uygulamamız üzerinden, Online İşlemler menüsünden, Tüm PTT şubelerinden, Hayhay cüzdan uygulamasından ve faturalarda belirtilen anlaşmalı bankalardan, internet bankacılığını kullanarak, Sepaş Enerji’nin ödeme noktaları çözüm ortağı olan Faturamatik Premium Hizmet Noktaları’ndan ve E-Devlet platformundan 12 aya varan taksit imkanıyla ödeyebilirsiniz.
Faturamı Hayhay aracılığı ile nasıl ödeyebilirim?
Hayhay uygulamasını indirerek üyelik işlemlerini tamamladıktan sonra uygulamaya giriş yapabilir ve menüde yer alan “Ödemeler”, “Elektrik”, “Sepaş Enerji” adımlarını izleyerek gerekli bilgileri doldurup işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Yetkisiz ödeme noktası ne demek?
Sepaş Enerji ile anlaşması olmadan ödeme alan noktalardır. Bu ödeme noktalarına ödenen faturalar şirketimiz güvencesinde değildir.
Faturamı öderken ek bir ücret aldılar ne yapmam gerekir?
Sepaş Enerji anlaşmalı ödeme noktalarından fatura ödemelerinde herhangi bir ek ücret talep edilmemektedir. Fatura ödemenizi anlaşmalı ödeme noktalarımızdan yaptıysanız ödeme dekontunuz ile birlikte ödeme yaptığınız vezneye başvuru yapmanız gerekmektedir.
Kredi kartına taksit yaptırabilir miyim?
World ve Garanti/Bonus kartınızla 12 vadeye kadar taksit yaptırabilirsiniz.
Faturam olmadan ödeme yapabilir miyim?
Faturanızı ödeyebilmek için sözleşme hesap numaranızı bilmeniz yeterlidir.
Otomatik ödeme talimatı nasıl verebilirim?
Sözleşme hesap numaranız ile bankanızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.
Faturam 2 kere ödendi ne yapmam gerekir?
Web sitemizdeki online işlemler menüsünü kullanarak "Mükerrer Ödeme/Hatalı Ödeme İade" kayıt açabilirsiniz veya 444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak kayıt bırakabilirsiniz.
Otomatik ödeme talimatımı iptal ettirmeme rağmen ödeme alındı ne yapmalıyım?
Web sitemizdeki online işlemler menüsünü kullanarak kayıt açabilir ya da 445 5 186 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak kayıt bırakabilirsiniz.
Web siteniz üzerinden nasıl ödeme yapabilirim?
Web sitemiz üzerinden ödeme yapabilmeniz için T.C. Kimlik ve telefon numaranızın sistemlerimizde kayıtlı ve güncel olması gerekmektedir. Bu bilgileriniz ile online işlemlere giriş yapmanız halinde borcunuzu kredi kartınız ile ödeyebilirsiniz.
Borcumdan dolayı elektriğim kesildi nasıl açtırabilirim?
Elektriğinizin açılabilmesi için vadesi geçmiş tüm borcunuzu yatırmanız gerekmektedir.
Açma kesme bedeli neye göre hesaplanıyor?
Açma kesme bedeli EPDK tarafından belirlenmektedir.
Elektriğim kesilmediği halde faturama açma kesme bedeli yansıtıldı ne yapmam gerekiyor?
Web sitemizdeki online işlemler menüsünü kullanarak kayıt açabilirsiniz veya 445 5 186 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak kayıt bırakabilirsiniz.
İade güvence bedelimi nereden teslim alabilirim?
Hayhay cüzdan uygulamasından sözleşme hesap numaranızla, PTT şubelerinden T.C. Kimlik numaranızla veya şirketimize ileteceğiniz, adınıza kayıtlı IBAN bilgilisi aracılığıyla alabilirsiniz.
Güvence bedelimin iadesini Hayhay aracılığıyla nasıl alabilirim?
Hayhay uygulamasını indirerek üyelik işlemlerini tamamladıktan sonra uygulamaya giriş yapabilir ve menüde yer alan "Güvence Bedeli İadesi" seçeneğine tıklayıp işlemi başlatabilirsiniz. Sepaş Enerji seçeneğini seçerek ilgili alanlara sözleşme hesap numaranızı girip işlemi tamamlayabilirsiniz.
Faturamı ödediğim halde borçlu görünüyorum.
Faturanızı anlaşmalı olmadığımız bir noktaya ödeme yapmış olabilirsiniz veya eksik bilgilerle Havale/ EFT olarak göndermiş olabilirsiniz. Yapmış olduğunuz ödemenin doğruluğunu kontrol ederek herhangi bir hata var ise Web sitemizdeki online işlemler menüsünü kullanarak kayıt açabilirsiniz veya 445 5 186 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak kayıt bırakabilirsiniz.
Faturamı ödemezsem elektriğim kesilir mi?
EPDK mevzuatları içerisinde ve ayrıca sistemimizde belirlediğimiz borç tutarınız ve son 1 yıllık ödeme alışkanlıklarınız ile hesaplanan risk puanınızın bizim belirlediğimiz limitlerden yukarı olması durumunda elektriğiniz kesilir.
Borcumu ödedim elektriğim ne kadar sürede açılır?
Günü geçmiş borçlarınızı ödemeniz durumunda kentsel ve kent altı dağıtım bölgesi 1, kırsal dağıtım bölgesi 2 gün içerisinde elektriğiniz dağıtım şirketi ekipleri tarafından açılacaktır.
Cep telefonu ve e-posta adresimin sistemlerinizde kayıt ettirmemin avantajları nelerdir?
Aboneliğinizle ilgili tüm bildirimler SMS ve e-posta olarak gönderebiliriz. Sepaş Enerji'yle ilgili bilgilerden anında haberdar olmak istiyorsanız cep telefonu ve e-posta adresinizin sistemimize kayıt ettirmeniz gerekmektedir.
Cep telefonu ve e-posta adresim başkası ile paylaşılmakta mıdır?
Şirketimiz KVKK kanununa uygun hareket etmekle yükümlü olup, size ait hiçbir bilgiyi üçüncü bir tarafla paylaşılmamaktadır.
Tüketimlerimizin faturalandırılması için kwh sınırı var mı?
Faturalama işlemi, Sepaş Enerji tarafından belirlenen tüketim limiti ve bedel limitinin üstünde olması durumunda yapılacaktır. Tüketim limiti 3 kWh ve üzeridir. Tesisatınıza ilişkin diğer bedeller (açma-kesme bedeli, gecikme bedeli vs..) 5 TL’ye ulaştığında tüketim alt limitine bakılmaksızın faturalandırılacaktır.
Usulsuz elektrik kullanırsanız ne olur?
Usulsüz elektrik kullanan tüketiciye yükümlülüklerini yerine getirmesi için 15 gün süre verildiğini belirten kesme ihbarı bırakılır. İhbara rağmen Yükümlülüklerini yerine getirmeyen tüketiciden,içinde bulunulan yıl için belirlenmiş kesme-bağlama bedelinin 5 katı ücret tahsil edilir. Tüketicinin enerjisi kesilir.