Sıfır Abonelik Yeni Bina
Sıfır Abonelik - Yeni Bina
(Abonelik açtırılacak yerin yeni (sıfır) bina olması durumunda geçerlidir.)
Evrak Listesi
Yeni abonelik açtırırken gerekli olacak evraklar;
- Sayaç Seri Numarası veya Tesisat Numarası
- Kimlik Belgesi*
- Mülkiyet Beyanı (Kiracı/ Mülk Sahibi)
- DASK (6305 Sayılı Afet Sigortaları Kanunu Kapsamındaki Binalardan)
- Varsa İskan Belgesi veya Yapı Kayıt Belgesi
Dikkat etmeniz gerekenler;*
- Yabancı uyruklu kişiler için varsa geçici kimlik belgesi veya pasaport numarası ile birlikte vergi numarası gerekmektedir. İl Göç İdaresi’nin yazılı izni (Tebliğ/Tebellüğ Tutanağı veya Sevk Evrağı) olmaması durumunda kimlik bilgilerinde yazan ikamet adresi dışında bir yere abonelik verilememektedir.
- Gerekli evraklar abonelik yaptırılabilecek tüm işlem kanalları için geçerlidir.
İşlem Kanalları
Sıfır aboneliğinizi başlatabileceğiniz kanallar;
Müşteri Hizmetleri Merkezlerimize buradan ulaşabilirsiniz.
Size en yakın Müşteri Hizmetleri Merkezimize gelirsiniz,
1. Adım
Evraklarınız kontrol edilir.
2. Adım
Parekende satış sözleşmenizi imzalarsınız,
3. Adım
Güvence bedelinizi ödeyerek abonelik işlemlerinizi tamamlarsınız. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
4. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.
Online İşlemler menüsü üzerinden başvuruda bulunabilirsiniz
Online işlemleri menüsüne giriş yaptığınızda,
1. Adım
Abonelik açma menüsüne girdiğinizde sizden istenen bilgileri girmeniz gerekmektedir.
2. Adım
Güvence bedelinizi ödemeniz gerekmektedir. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz
3. Adım
Perakende Satış Sözleşmesi ve Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme formunuz PDF olarak e-posta adresinize gönderilir.
4. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.
Sepaş Cebinde uygulaması üzerinden başvuruda bulanabilirsiniz.
Sepaş Cebinde’yi kullandığınızda,
1. Adım
Abonelik açma menüsüne girdiğinizde sizden istenen bilgileri girmeniz gerekmektedir.
2. Adım
Güvence bedelinizi ödemeniz gerekmektedir. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
3. Adım
Perakende Satış Sözleşmesi ve Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme formunuz PDF olarak e-posta adresinize gönderilir.
4. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.
E-Devlet üzerinden abonelik işleminizi buradan başlatabilirsiniz.
1. Adım
Bireysel abonelik başvurusu menüsüne girip sizden istenen bilgileri girmeniz gerekmektedir.
2. Adım
Güvence bedeli ödeme seçeneğini işaretledikten sonra ödemenizi ödeme kanallarımızdan gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
3. Adım
Perakende Satış Sözleşmesi ve Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme formunuz PDF olarak e-posta adresinize gönderilir.
4. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.
444 5 186 numaralı Çağrı Merkezimiz üzerinden abonelik başlatabilirsiniz.
Çağrı Merkezimizi aradığınızda,
1. Adım
444 5 186'yı arayarak sesli yanıt sisteminde Abonelik İşlemleri menüsünü tuşlayarak Müşteri Temsilcimize bağlanır ve abonelik talebinizi iletebilirsiniz.
2. Adım
Evraklarınız kontrol edilir.
3. Adım
Güvence bedelinizi kart bilgilerinizi tuşlayarak görüşme esnasında ya da diğer ödeme kanalları üzerinden ödeyerek gerçekleştirebilirsiniz. Güvence bedeliyle ilgili detay bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
4. Adım
Sözleşmeniz müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulur; Perakende Satış Sözleşmesi ve Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme formunuz PDF olarak e-posta adresinize gönderilir.
5. Adım
Elektrik tedarikiniz başlatıldığında bağlı olduğunuz dağıtım şirketi tarafından bilgilendirilirsiniz.