Kalite Yönetim Sistemi Politikası
Bölgemizde pazar liderliğinde hakimiyeti sürdürmek ve yenilikçi yaklaşımlarla ulusal düzeyde bilinen bir şirkete dönüşme yolunda hayatın her anına ışık tutma yaklaşımı ile;
- Müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimleri alabileceğimiz süreçler tasarlamayı,
- Müşteri geri bildirimlerini yasalara ve regülatif şartlara uygun, objektif ve şeffaf bir şekilde ele almayı ve çözümün odağına her zaman müşteri memnuniyetini koymayı,
- Müşterilerin; talep, öneri ve şikâyetlerini tüm iletişim kanallarından kolaylıkla iletebileceği erişilebilir bir şirket olmayı,
- Müşterilerin bilgilerini gizlilik prensibi gereği koruma altına almayı,
- Müşteri memnuniyetinin sürekliliğinde önem arz eden çalışan memnuniyeti için çalışmayı,
- Müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla yenilikleri takip ederek gerekli alt yapıyı kurmayı,
- Müşterilere güler yüzlü, hızlı, kesintisiz, kaliteli ve sürekli hizmetler sunmayı,
- Müşteri yönetimi dâhil tüm süreçleri müşteri odaklılık çerçevesinde sürekli iyileştirmeyi, taahhüt ederiz.
Müşteri Memnuniyeti Politikası
Bölgemizde pazar liderliğinde hakimiyeti sürdürmek ve yenilikçi yaklaşımlarla ulusal düzeyde bilinen bir şirkete dönüşme yolunda hayatın her anına ışık tutma yaklaşımı ile;
- Müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimleri alabileceğimiz süreçler tasarlamayı,
- Müşteri geri bildirimlerini yasalara ve regülatif şartlara uygun, objektif ve şeffaf bir şekilde ele almayı ve çözümün odağına her zaman müşteri memnuniyetini koymayı,
- Müşterilerin; talep, öneri ve şikâyetlerini tüm iletişim kanallarından kolaylıkla iletebileceği erişilebilir bir şirket olmayı,
- Müşterilerin bilgilerini gizlilik prensibi gereği koruma altına almayı,
- Müşteri memnuniyetinin sürekliliğinde önem arz eden çalışan memnuniyeti için çalışmayı,
- Müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla yenilikleri takip ederek gerekli alt yapıyı kurmayı,
- Müşterilere güler yüzlü, hızlı, kesintisiz, kaliteli ve sürekli hizmetler sunmayı,
- Müşteri yönetimi dâhil tüm süreçleri müşteri odaklılık çerçevesinde sürekli iyileştirmeyi, taahhüt ederiz.
Bilgi Güvenliği Politikası
Bölgemizde pazar liderliğinde hakimiyeti sürdürmek ve yenilikçi yaklaşımlarla ulusal düzeyde bilinen bir şirkete dönüşme yolunda hayatın her anına ışık tutma yaklaşımı ile;
- Müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimleri alabileceğimiz süreçler tasarlamayı,
- Müşteri geri bildirimlerini yasalara ve regülatif şartlara uygun, objektif ve şeffaf bir şekilde ele almayı ve çözümün odağına her zaman müşteri memnuniyetini koymayı,
- Müşterilerin; talep, öneri ve şikâyetlerini tüm iletişim kanallarından kolaylıkla iletebileceği erişilebilir bir şirket olmayı,
- Müşterilerin bilgilerini gizlilik prensibi gereği koruma altına almayı,
- Müşteri memnuniyetinin sürekliliğinde önem arz eden çalışan memnuniyeti için çalışmayı,
- Müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla yenilikleri takip ederek gerekli alt yapıyı kurmayı,
- Müşterilere güler yüzlü, hızlı, kesintisiz, kaliteli ve sürekli hizmetler sunmayı,
- Müşteri yönetimi dâhil tüm süreçleri müşteri odaklılık çerçevesinde sürekli iyileştirmeyi, taahhüt ederiz.
Fırsat Eşitliği Politikası
- Kadın erkek tüm çalışanlarımız için eşit fırsatlar sunmayı; hiç bir işe göreve/ pozisyona “kadın işi, erkek işi” ayrımı yapmaksızın işe alım, gelişim, terfi gibi İnsan Kaynakları süreçlerimizde eşitlik ve adalet ilkelerine sadık kalmayı,
- Çalışanlarla ilgili kararlarımızı adil bir biçimde ve kişilerin ırkına, cinsiyetine, etnik kökenine, dinine, inançlarına, engeline, yaşına ya da cinsel yönelimine bakmaksızın vermeyi,
- Her türlü mobbingden, cinsel tacizden, zorbalıktan ve yetkinin kötüye kullanılmasından özgür bir iş yeri olmayı taahhüt ediyoruz.