Şikayet Çözüm Süreci


1- Sepaş Enerji’de şikayetler;


  • Müşteri Temsilcileri (telefon, faks, e-posta, web sitesi),
  • Sepaş Cebinde mobil uygulaması
  • Sosyal medya (Twitter),
  • Yazılı dilekçe,
  • Müşteri başvuru formu aracılığı ile alınır.


2- Şikayet kayıt numarası müşteriye SMS yoluyla bildirilir.


3- Alınan şikayetler, sistemde şikayet konusuna göre otomatik kategorize edilir.


4- Şikayet sisteme kaydedildiği andan itibaren her aşamasında takip edilir ve şikayet sahibine istediği her aşamada bilgi verilir.


5- Şikayetlerle ilgili yapılan araştırma sonucunda alınan veya alınacak aksiyon, ilgili şikayet sahibine ilgili birim tarafından bildirilir. Sepaş Enerji’nin çözümleyemediği durumlarda mevzuat gereklilikleri ve şirket dışı çözümler hakkında şikayet sahibine bilgilendirme yapılır.


6- Şikayetler, şikayeti değerlendiren birimler tarafından kapatılır. Şikayetin kapatıldığına dair müşteriye bilgi gönderilerek memnuniyetsizliği durumunda tekrar şikayet başvurusu talep edilir. Müşteri yeniden başvurduğu takdirde şikayetin çözümündeki makul olan yollar tükenene kadar çalışmalar devam eder. Şikayete konu olan talebin mevzuat ve ilgili kanunlar kapsamı dışında olması durumunda gerekli bilgilendirme yapılarak şikayet kapatılır.


7- Talebinizin karşılanmadığını düşünüyorsanız, işleminizin sonlandırılmasını takiben 24 saat içinde 444 5 186 No'lu Çağrı Merkezimize başvurabilirsiniz.